عيون مصريه
وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا 829894
ادارة المنتدي وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا 103798
عيون مصريه
وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا 829894
ادارة المنتدي وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا 103798
عيون مصريه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
عيون مصريه

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا

كاتب الموضوعرسالة
فارس الغرام
المدير العام
المدير العام
فارس الغرام

ذكر العذراء الحصان
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : زمالك

وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا Empty
مُساهمةموضوع: وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا   وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا Emptyالإثنين مايو 23, 2011 11:51 am

[size=24][/siبسم الله الرحمن الرحيم
دورة الربح من النت
" قبل ما ابتدى اشرح "

اذا واجهتك أي مشكله يرجي الاتصال بي علي ايميلي
Eslam209034@yahoo.com
او الاتصال بي علي 0117131358
اقسم بالله ان هذا الموضوع حقيقي ويوجد فعلا ربح من النت دع الكسل يا اخي وابدا في مشوارك الجديد واغتنم هذه الفرصه اغتنم وقت جلوسك علي النت في ربح من المواقع

نوعين من الناس .. اعتقد انهم بيقروا الموضوع دلوقتى ..

النوع الاول
" هيشوف الموضوع ويطنش ويقول النت كله نصب ويضيع ع نفسه فرصة الربح " ..
النوع الثانى
" هيكمل قراءة مش هتاخد منه 10 دقائق ويعدى اول خطوة وباقى الخطوات الشرح بالصور كله " ..
{ 1 }
ليه متحاولش تربح او تكسب من الانترنت ؟

كل لما اسأل نفسي ليه الشباب المصريين لا تربح من الانترنت زى الشباب الغربى او الاجنبى ..

الاقى نقسى قدام جوابين !!
الاول ’ هو ان الشباب المصريين مبيستعملش الانترنت
الثانى ’ انه بيستعمله بس مبيعرفش فيه كويس !

لو قولنا انه مبيستعملش الانترنت فـ انا بقول كلام غلط لان كل العالم العربي بيستعمل الانترنت ..
يبقى قدمنا انه بيستعمله بس مبيعرفش فيه كويس ..
هتقولى ازاى يعنى مبعرفش فيه كويس ؟
هقولك !!
صحيح انت بتستعمل الانترنت اه بس فـ الدردشه والغرف الصوتيه والفيس بوك والمشاركة فـ المنتديات وتعمل مواقع وبتقضي وقتك ده كله فـ كده ..
انا مش ضد المنتديات و الشات لاكن وقتك كله يبقى كده . دى حاجه مش مقبوله !
{ معلومة }
" الانترنت خد وهات زى مابيستفيد غيرك منك استفيد من غيرك انت كمان "

طرق الربح من الانترنت كتيرة اوى !
و كل اللى بيهمنى هنا هى الطريقة الحلال للربح وهيا اللى بتكسب فيها مقابل عمل بتعمله ..

واشهرها
جوجل ادسنس { Google Adsense }
شركات المشاركة { Affiliate Programe }
رفع الملفات { Upload Files }
الضغط ع الإعلانات { Paid To Click }

وتعتبر شركات الضغط ع الاعلانات { الشركات الربحية } دى اكتر طرق الربح المنتشرة ع الإنترنت و اسهلهم وبتقوم الشركة بعرض مجموعة من الإعلانات للمشترك وهو بيقوم بالضغط عليهم مقابل الحصول على مبلغ معين ع كل اعلان
ودى الطريقة الى هركز عليها ..
الاستفادة معروفه وهى الفلووووس من غير جهد كبير وفـ نفس الوقت هتستفاد من الوقت اللى بيضيع قدام شاشات الكمبيوتر من غير لازمه ..
هيوصل مكسبك لـ الاف الدولارات ولكن طبعا بعد فترة ..
فـ اول شهرين هتكسب حوالى من 30 : 40 دولار كل شهر ده لو مشيت مع الدورة كويس ..
ومع الوقت مكسبك هيزيد ..
" وعد انك لو مشيت فى الطريق ده كل حياتك هتتغير
فى شهور بسيطه ولو لسه مش مصدقنى اسمع كلامى وسبنى اشرحلك اكتر "

{ 2 }
ما هي الشركات الربحية ؟
وازاى اكسب منها ؟

الشركات الربحية هي مواقع هتسجيل فيها وكل لما تدخل حسابك هتتصفح الاعلانات والشركة هتدفعلك مقابل تصفحك للاعلانات ومقابل كل ضغطة ع اعلان هتكسب مبلغ معين هيختلف من شركة ربحيه للتانيه
ولما تضغط ع الاعلان هتظهر صفحة فيها موقع معين وهو ده الاعلان وهيظهر مده الاعلان حوالى 30 ثانية فـ اغلب المواقع بعدها هيتم احتساب المبلغ المخصص للاعلان ده وهيتضاف لرصيدك فى حسابك كله طبعا هيتم شرحه بالصور

{ 3 }
الشركة بتجيب الفلوس منين عشان تدفعلى ؟
من اصحاب الإعلانات اكيد !
الموضوع بالظبط يا جماعه بيكون كـ مثال الوظائف الخالية المكتوبه ع الجرايد والمجلات هتقولى هيحطه اعلانتهم جدعنه لا طبعا بيدفعه فلوس عشان يعلنه عن الوظيفه المطلوبه .. مثـلا .. انا عنـدى عربيه عاوز ابيعها ومش عارف اجيبلها ناس تشوفها . هروح لمواقع الاعلانات دى . وهقولهم عاوز اعلن عن العربيه . هيقولى مثلا هناخد منك 1000 جنيه وهنخلى 1000 واحد يشوف العربيه . هيقولى ماشى .
هتسألنى طيب انا كسبت ايه ؟
هقولك موقع الاعلانات دى بتقسم الفلوس بينك وبينها . يعنى لما تدخل ع الاعلان بتاع العربيه هتاخد نسبه وهاكذها لغايه لما الموقع يدخله 1000 واحد ويبقى الموقع كسب وانت كسبت وصاحب العربيه كسب

{ 4 }
ازاى هاخد فلوسى منهم ؟
كل شركة بتعمل حد ادنى وهو بيتغير من شركة للتانيه ومعظمهم بيبقى 1$ او 2$ وهتاخدهم عن طريق تحويلهم لـ اى بنك الكترونى

{ 5 }
ازاى اسحب الفلوس من البنك الالكترونى ؟
فـ 3 طرق لسحب الفلوس من البنك الالكتروني
{1}
تحويل الفلوس ع فيزا او ماستر كارد وخدمه جديده موجوده فى بنك الاهلى سوسيتيه جنرال وفروعه منتشرة في مصر { تم تخصيص موضوع خاص للشرح بالتفصيل } لانها احسنهم وانا بتعامل بيها
{2}
عن طريق وسيط ودى بتبقى سريعه هتقولى مين الوسيط ده ؟ هقولك بكل بساطه الوسيط ده عباره عن شخص موثوق فيه صاحب سمعه طيبه وبيتعامل معاه أشخاص كتيره يملك حساب بنكى فـ نفس البنك الإلكترونى اللى بتتعامل معاه انت بتحوله الفلوس ع حسابه فـ البنك وهو بياخد عموله بسيطه ومسؤول يوصلك فلوسك لحد عندك .. الوسطاء كثيرون . واكيد لو سئلتنى هدلك ..
{3}
سحب رصيدك عن طريق شيك يرسله لك البنك عن طريق البريد ودى بتاخد فتره طويله

{ 6 }
ابدا ازاى ؟
فـ البداية تشترك فـ بنك الكتروني هتقولى ايه البنك الالكترونى ده هقولك ده بنك مربوط بكل البنوك العالميه والمحلية يعنى عالمى زى ده { Bank AَlertPay } وهشرحه فى الدورة دى طبعا وبعدين تشترك فى الشركات الربحية وانا بنصحك انك تشترك فى كل الشركات اللى هقولك عليها لزياده دخلك ودخلى ولانها اضمن شركات ..
وتأكد انها افضل الشركات الموثوق فيها
{ على الاقل اشترك فى 30 شركة }

{ 7 }
{ تعالى بقى معايا وركز فى كلامى , هتلاقى فى شركات الربح حاجه اسمها الريفرال }

" ايه هو الريفرال ؟ "
الريفرال باختصار الناس اللى هتدعيهم عشان يسجله فى الشركة عن طريقك من الرابط الخاص بيك ومقابل
ده الشركة هتدفعلك نسبة من اربحهم { حوالى 50% او اكثر } من غير ماينقص من ربحهم حاجه عمولة يعنى وده نوع من انواع الدعايا للشركة لان كده الشركة هتشجعك عشان تعرف ناس كتيره بيها وبالتالى هيزيد عدد المشتركين بها و هيزيد دخلها

" توضيح "
" 20 شخص × 4 سنت ودول تمن الاعلانات × 3 شركات ربحية = 240 سنت يعني 2.4 دولار فـ اليوم يعني 72 دولار فـ الشهر يعنى 72 دولار × 5.5 جنيه مصرى = 396 جنيه مصرى فى الشهر " .. " وده لـ 20 شخص و 3 شركات فقط فما بالك بقى ..

" 50 شخص × 4 سنت تمن الاعلانات × 20 شركة ربحية = هسيبك انت تحسب "
نبدأ علي بركة الله وتذكر يا اخي الصبر وانه لن ياخذ منك وقت علي النت الا نصف ساعه ولك مفاجاه عندي في اخر الدوره عند الاتصال بي

الموضوع كاملا علي هذه المدونه

ze]
https://kingofthering.yoo7.com

وظائف علي النت في المنزل كيف تربح الف دولار شهريا
صفحة 1 من اصل 1